Eskişehir Ticaret Hukuku Avukatı

Ticaret Hukuku Avukatı Eskişehir

Ticaret hukuku, piyasada faaliyet gösteren her türlü şirket ve ticari işletmenin uyması gereken kuralları içinde barındıran bir daldır. Esasında ticari işletme olarak tanımlanan bir esasa göre belirlenmiştir. Bu tip bir hukuk kapsamında olan kurumların belli özellikler taşıması şarttır. Bunun başında ise gelir sağlama hedefi gelmektedir. Devamlılık söz konusu olmalıdır. Eskişehir avukat, bu hukuk dalının içine giren her türlü davaya bakmaktadır. Bu şekilde süreci yürütmektedir.

Ticaret Avukatının Rolü

Ticari ilişkiler her zaman düzenli ve sorunsuz bir şekilde devam etmez. Bazı dönemlerde ödeme, devir ve değişik konularda problemler ortaya çıkmaktadır. Böyle anlarda devreye avukat girer. Bu kişi; kanun, mevzuat ve hükümlerin tümüne hakimdir. En ince ayrıntısına kadar bunları bilmektedir. TTK içinde ve dördüncü madde kapsamında ticari davaların hangi şartlara sahip olması gerektiği açık bir biçimde tanımlanmıştır. Buna göre bir tarafın mutlaka tacir olarak bilinmesi şarttır. Böyle bir dava söz konusu olduğunda, Eskişehir Ticaret Hukuku Avukatı ile hakkınızı arayabilirsiniz.

Ticaret Hukuku Davaları Nelerdir?

Ticari davalar konusunda yetkili olan mahkeme, Asliye Mahkemeleri içinde bulunan ticaret mahkemeleridir. İlgili konular ve davalar burada görüşülerek bir karara bağlanır. Dava konuları ise oldukça fazladır. Türk Ticaret Kanunu bu durumlara dair açık hükümlere sahiptir. Her çeşit alacak davası bu kapsamda yer alır. Buna deniz ticareti ve sahip olduğu prosedürler de dahildir. Ayrıca sigorta, kooperatif prosedürleri, kira prosedürleri, ticari şirketin süreçleri, tapu işlemleri gibi farklı konular da söz konusudur.

Ticaret Hukuku Eskişehir çerçevesinde görev yapan avukat ile yukarıda bahsedilen durumlara dair davalarda destek almanız mümkündür.